Folk sökes till ett delprojekt ingående i Webbplats 2.0

Tomas Gustavsson tomplast at gmail.com
Tors Nov 30 21:02:13 GMT 2006

Tjenare allihopa.

Som ni vet så är utveckling av Webbplats 2.0 igång och flera projekt är
i behov av projektmedlemmar. Jag ansvarar för
http://ubuntu-se.org/Wiki/DelprojektFilmskapande där målet är att ta
fram information för att på bästa sätt producera instruktionsvideor som
ska hjälpa användare att bekanta och lära sig hur de ska göra saker i
Ubuntu.

Ta dig en titt på Wikin och se om detta är något du skulle vilja
engagera dig i :).

Min erfarenhet av Wiki-editering är något begränsad så jag är öppen för
förslag på förbättringar (inom rimliga gränser).

/Tomas Gustavsson