Re: Användningsområdet för denna mailinglista

Ein Andersson einand at 3gdev.com
Tors Nov 30 19:44:40 GMT 2006

Eftersom det verkar vara splittring är så får väl någon som är
missnöjd med funktionen idag ta upp det som en punkt på nästa möte och
se till så att det blir ett beslut som tas en gång för alla hur det
skall göras med listan.

Jag börjar se fortsättning på denna diskution onödig eftersom det inte
kommer ändra listans  /listornas existens. Jag kan dock säga att jag
förstår varför folk vill dela upp listan i två delar. Man kan även
dela upp listan i tre eller fyra med. Men eftersom det normalt sker
max tiotalet e-mail per månad så tror jag inte det uppfyller något
mervärde med en splittrad lista.

Contact:
Ein Andersson
Phone: +46 (0) 708 - 43 23 37