Re: Användningsområdet för denna mailinglista

Ein Andersson einand at 3gdev.com
Tors Nov 30 19:22:32 GMT 2006

Tänkte bara påpeka att idag har det nog skickats mer e-mail om vad
listan skall användas till än vad det skickats totalt på hela året.
(ironi).
Ser inte poängen med att verken ändra texten heller. Då man får svar
här tror ingen har blivit nekad ett svar här. Jag tycker vid de få
frågor som skett här så har det blivit bra svar.

Uppdelning av e-postlistan ser jag inte riktigt poängen för. Den enda
tanken är möjligtvis att dela upp den i en ubuntu och en
föreningspecifik lista. Men frågan är om inte det avskräcker nybörjare
mera att stå mellan valet att bara ha support och då missa att det
faktiskt är en förening bakom?

--
Contact:
Ein Andersson