Re: SV: Om någon vill bränna kan vi börja leverera Ubuntu helt på svenska

Ein Andersson einand at 3gdev.com
Tors Nov 30 17:50:28 GMT 2006

Wesellcd uppfattas som väldigt låga för oss i sverige fast de har
'normala' priser i tyskland. Jag misstänkter också att de inte är
billigast heller. När för 3-4år sedan hade jag en kompis som åkte till
tyskland och köpte cd-r skivor för ett snitt pris på 90öre (då 100
skivor för 9euro). Jag har ingen som helst kunskap dock om hur skivor
ligger på tyskamarkanden i övrigt.

Contact:
Ein Andersson
Phone: +46 (0) 708 - 43 23 37