SV: SV: Om någon vill bränna kan vi börja leverera Ubuntu helt på svenska

Swen-Gunnar Holke swen at holke.se
Tors Nov 30 16:51:22 GMT 2006

Förbrukningskostnaden för att skriva och bränna LightScribe-skivor är ju
bara kostnaden för skivorna. Den ser ut att hålla sig på ca: 6:80 per skiva
i bulk. Men det tar tid att skriva och bränna.
Det kanske blir billigare i längden att köpa en "billig" skrivare som kan
skriva direkt på skivan.
Du hittar en sådan här
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=1124778.
Finns det något förslag till hur bild och text skall se ut på skivorna?

/Swen