Om någon vill bränna kan vi börja leverera Ubuntu helt på svenska

Tomas Gustavsson tomplast at gmail.com
Tors Nov 30 08:58:26 GMT 2006

Det låter som en fin idee och innan vi börjar så tycker jag att vi ska
ta oss en titt på Lightscribe, vars drivrutiner har kommit till
Linux :). Så nu kan vi bränna labels & loggan direkt på ovansidan på
skivan. Det kanske vore något (en lightscribe brännare och skivor krävs
så vitt jag vet men borde inte kosta så mycket), kolla in på
http://www.lightscribe.com/downloadSection/linux/index.aspx