Donationer

Tomas Gustavsson tomplast at gmail.com
Tors Nov 30 08:55:05 GMT 2006

Känns dumt att säga att man har donerat men jag gör väl det ändå för att
se om vi kan få ett helt tåg av donatorer ;). Jag donerade pengar till
"annonseringen" av sidan.

Bidra du också om du känner att du har råd (små som stora summor) och
tycker att det är värt det (annonseringen behover inte mer pengar just
nu så vitt jag vet så donera isåfall omärkt till Ubuntu Sverige)

/Tomas