Sammandrag av ubuntu-se, Vol 16, Utgåva 32

Johan liquoricetea at gmail.com
Ons Nov 29 22:35:44 GMT 2006

Micke skrev:
> [...]

Tack Micke, det värmer. Och ett tack till övriga som varit med i processen !

Jag kommer efter att ha ändrat en del i sandlådestadgarna
<http://ubuntu-se.org/Wiki/StadgarSandl%C3%A5da> (som lagts upp på sidan
om de antagna) efter de saker som kommit upp hittills be om fler
synpunkter, korrekturläsning och då behövs flera som hjälper till. Men
det kan för mig komma att ta några dagar.

Johan