Kallelse: Medlemsmöte mån 27/11

Johan liquoricetea at gmail.com
Sat Nov 25 03:28:31 GMT 2006

/Torsdagens medlemsmöte beslutade att förening kommer ska bildas. Beslut
kring stdagarna beslutades däremot skulle skjutas upp till ett
medlemsmöte följande måndag.

/För att kunna ta ett beslut i frågan är det av stor vikt att eventuell
diskussion förs innan mötet här på sändlistan, på forumet etc. då det på
mötet enbart kommer ges utrymme att debattera för att /anta/ eller att
/inte anta /stadgarna.

Samtliga av er som vill delta i debatt på mötet förväntas ha läst igenom
stadgarna noggrant innan mötet samt ställt eventuella frågor i förväg
här på sändlistan, på forumet eller till mig över e-post.

Jag ser fram emot mötet och jag vill önska dig varmt välkommen!

hälsn
//Johan Lundmark
Ledare
Ubuntu Sverige <http://ubuntu-se.org>

    Planering inför nästa möte

Tid och plats

    *

    Måndag 27 nov kl 19.00

    * i IRC-kanalen #ubuntu-se-mote på irc.freenode.org.

      Dagordning

    *

      Vilka närvarar?

    *

      Godkännande av ordförande och sekreterare

    *

      Diskussionsämnen

         1.

            /Debatt och eventuellt antagande av stadgar/ JohanLundmark
            <http://ubuntu-se.org/Wiki/JohanLundmark> (sebastean)
            http://ubuntu-se.org/Wiki/Stadgar[http://ubuntu-se.org/Wiki/Stadgar
            <http://ubuntu-se.org/Wiki/Stadgar%5Bhttp://ubuntu-se.org/Wiki/Stadgar>
            ]