grubblerier,

Petri Kiviniemi stenudde at spray.se
Tis Nov 21 12:53:53 GMT 2006

Tråkigt att man tar till orden "sandlådekonflikt"

Varför se ner på andra parten? Vem avgör att du har rätt i en debatt?

Den kritik som tidigare har framförts ang. förening har varit sakligt
och det ska bemötas sakligt. Det har inte varit någon personförtroende
fråga som vissa har fått för sig dock inte personen ifråga, tack och
lov.

När man nu gör någonting så varför inte göra det rätt från början?

Väntar på protokoll för att se vad man kom fram i mötet, hoppas den blir
lite bättre än de tidigare protokollen. En protokoll ska vara skrivet på
det viset att person som inte var med på mötet kan följa med vad som
sades, vem sa och vad beslutades.

Personligen är jag emot en förening med anknytning till Ubuntu om dess
primära uppgift är att distribuera Ubuntuskivor och/eller driva
webbutik. Då har man tagit vatten över huvudet även om det skulle finnas
personer som är kapabla till uppgiften, har någon tänkt på hur länge de
är med i föreningen som lever på internet?

/Petri