grubblerier,

Thomas thomas at mac.se
Mon Nov 20 19:59:01 GMT 2006

Ja... Jag kan inte annat än att hålla med. Det handlar såvitt jag
begriper om en enda sak: Är personen som äger kontot en person du litar
på? Om "ja" - ge en donation om du vill. Om "nej" - låt bli. Hur svårt
kan det vara?

Det är ju dessutom inte en konstant, slutgiltig och evig lösning, eller
hur? Föreningsbildande diskuteras såvitt jag begriper rätt intensivt och
detta får väl ses som en ad-hoclösning för att få en fungerande
distribution av skivor under tiden fram till denna förening bildats.
Vems ärenden går man genom att misstänkliggöra (jo, det är exakt precis
det som sker här) den som tar ansvar för att få till denna distribution
av cd?

Min femtioöring, bara.