grubblerier,

Johan liquoricetea at gmail.com
Mon Nov 20 14:49:05 GMT 2006

Jag ställer mig helst utanför denna diskussion.

Är bara några saker jag vill understryka:

    * Jag skickar gärna kopia på kontobesked till den som ber om det.
    * Alla kvitton till alla inköp finns sparade.
    * Datum och summa för inkomna donationer framgår av skärmdumpen.
    * Kontot är avskilt för Ubuntu Sverige.
    * Det framgår på donationssidan och av mottagarnamnet på kontot att
      kontot är skrivet på mig.
    * Att jag juridiskt tillsvidare ska ha hand om donationer och
      skivutskick som privatperson är beslutat på medlemsmötet.
    * 100kr som jag fick sänt till mig i ett kuvert har gått till
      frimärken och är inte redovisad som donation, men jag har skrivit
      ett in-kvitto och detta kommer stå med på den ordinära
      redovisningen jag kommer göra när jag om några veckor överlämnar
      uppdraget till någon annan.
    * När stadgar är godkända och förening registrerats kommer konto
      öppnas på Ubuntu Sverige, kassör och revisor väljas, och fler än
      en person kommer ha tillgång till kontot.

hälsn
Johan Lundmark