grubblerier,

Micke Karlsson mmmicke at gmail.com
Mon Nov 20 14:43:53 GMT 2006

Diskussionen handlar inte om Johan, utan snarare hur vi vill att
Ubuntu Sverige ska skötas. Jag är för ett mer "korrekt" sätt, med
registrerad förening osv., men tycker även att temporära lösningar som
att Johan sköter skivdistributionen och donationerna just nu är okej
under begränsad tid.

Det är mig veterligen ingen som anklagat Johan för någonting, och
heller ingen som har anledning att göra det.

mvh,
/en annan micke, som inte är lika besviken