grubblerier,

No1Viking no1viking at gmail.com
Mon Nov 20 14:06:00 GMT 2006

Asså

Vad är det här för svekdebatt, om nåt som inte har hänt? Hur kan ni sitta
och insinuera att Johan är oärlig i starten, utan att ha minsta bevis eller
ens en misstanke?

Skäms på er, ordentligt, ni som tänker på detta sätt!

Johan jobbar häcken av sig för Ubuntu Sverige och detta är vad ni ger honom
tillbaka, misstroende om pengar. Ta reda på fakta som har med hela storyn
att göra innan ni yttrar er.

Vänligen

Micke, som ä'r mycket besviken på vissa människor.