grubblerier,

Jan Braunisch x at r6.se
Sön Nov 19 21:46:39 GMT 2006

söndag 19 november 2006 22:15 skrev Johan:
> Eftersom frågan om skivdistribution gavs utrymme i form av en punkt på
> dagordningen på mötet idag finns det tyvärr inte så mycket jag kan göra då
> jag själv vill fortsätta skivdistributionen utan att ha en registrerad
> förening i två veckor till, och jag inte har hört av fler som motsäger sig
> detta.

Jag tycker att Johan ska fortsätta att distribuera skivor och ta emot
donationer, huvudsaken är att vi är extremt tydliga med att informera om att
pengarna inte går direkt till ubuntu-sverige, utan att Johan tar hand om dem
som privatperson och att han är förbunden att inte använda dem för privat
bruk.
Visserligen skulle Johan kunna börja förskingra pengar, men vi får väl lita på
att han inte gör det.

mvh Janne