avinstallation

Göran janssongoran at telia.com
Tis Nov 7 12:09:26 GMT 2006

Detta med fdisk/mbr har jag också kört, fast det var för många år sedan
när jag provade någon tidig version av linux.
Jag måste bli av med hela Ubuntu eftersom datorn ska användas till annat
och Windows mm som redan finns på datorn får inte tas bort.
Senare kan jag installera om Ubuntu om jag bara kommer på hur jag kan
köra MS_Word ihop med Ubuntu.
Just nu är det primära att få bort Ubuntu och få resterande av HD intakt.

Göran