avinstallation

Micke Karlsson mmmicke at gmail.com
Tis Nov 7 11:41:24 GMT 2006

Förstår inte riktigt vad du vill åstadkomma, men du kan ju formatera
Ubuntus partitioner i t.ex. Windows eller MacOSX.

För att sedan ta bort grub TROR jag att du ska köra:
fdisk /mbr
om du kör Windows. Den rensar då (eller skriver om) mbr (Master Boot
Record) på hårddisken, vilket alltså betyder att grub försvinner.
Kolla gärna upp det närmare (mha google) innan du går loss, eller så
kanske någon annan här på listan kan kommentera om jag är helt ute och
cyklar eller inte :)

/micke