Beställa skivor och donation

Petri Kiviniemi stenudde at spray.se
Sön Nov 5 21:02:35 GMT 2006

Hej Anton!

De är original med fodral. Canonical har gett upp gratisdistributionen
via shipit för denna version och förmodligen för gott, kanske Ubuntu har
blivit "för" populär.
Dapper är den som kommer att ha support längre av dessa två så shipit
satsar på Dapper samt Edgy är lite "bleeding edge" Funkar inte i min
dator bl.a. :)
/Petri