Kallelse till möte 4/11-06

Thomas thomas at mac.se
Sat Nov 4 12:48:42 GMT 2006

Hej. Mitt första inlägg på listan blir ett av "tyvärr..."-typen. Illa.
Nåja, hursomhelst jag har ingen möjlighet att närvara på mötet, eftersom
det ska halloweenfestas med barnen hela kvällen.  Jag känner igen mig i
mycket av det Kent skriver - kort framförhållning och helgkväll av den
generellt sett sämsta tänkbara kombinationen för mig. Jag skulle tro att
det vore bättre att planera in dessa möten en vardagkväll vid sådär
1900-2000 eller liknande - åtminstone om man - som jag - tillhör gruppen
som Kent skriver om härnedanför.
Kanske tex. "Möte 1900 den första måndagen i varje månad" vore ett
bättre alternativ? Enklare att planera in och enklare att komma ihåg
(tycker jag iallafall...).

Min femtioöring.