Re: Kallelse till möte 4/11-06

Micke Karlsson mmmicke at gmail.com
Sat Nov 4 08:40:50 GMT 2006

Jag håller med Janne. Jag kan inte lördag kväll, men däremot söndag
eller måndag skulle nog funka. Dessutom lite dålig framförhållning
tycker jag :)

Jag föreslåt att vi bestämmer ett antal datum ("första måndagen varje
månad" eller något liknande) så att man vet när mötena är och kan
planera därefter.

/micke