Programmerare?

Tobias Andersen sedeki at gmail.com
Tors May 25 19:59:29 BST 2006

Ja, python verkar ju vara mest rätt för webapps men jag har dock mest
jobbat med PHP.
Men python bör inte vara några större problem att lära sig...

Sebastian frågade om jag tänkte på en "webmin". Nej jag menade en
generell "config.php"-fils generator, som bygger upp sina frågor och
default-värden enligt en XML, exempelvis.
Det kan ju vara jobbigt för den "oinitierade", som bara vill få igång
sitt nerladdade php-projekt, att konfigurera sin sajt.

Fredrik G.: Bra, idéer, om inte annat, behövs ju.

Har ni några idéer på vad man kan starta för projekt?
Det verkar ju helt klart som om det kommer skrivas i python och
intresset verkar ju finnas.

mvh Tobias