ang. listans användning

John Nilsson john at milsson.nu
Mon May 22 22:32:39 BST 2006

On Mon, 2006-05-22 at 18:58 +0200, Kristoffer Lundén wrote:
> Lite lustigt är det att listan fått många gånger mer brus på grund av
> den här diskussionen än på grund av något annat

Inte bara burs. Om vi utgår ifrån att listans syfte är att diskutera det
som listanvändarna finner lämpligt så lutar det just nu åt att listans
huvudsyfte är att diskutera listans syfte! ;)

Vilket verkar vara ett uppskattat ämne även på ubuntu-devel, så det
kanske ligger i "släkten" =P

Men jag håller med, så länge det inte är ett problem med mycket trafik
så bör allt som är formulerat på svenska, och rimligvis kan intressera
listanvändarna, vara "on topic".

Skulle det sen bli ett problem så kan man ju faktiskt dela upp listan
då.

MVH,
John