ang. listans användning

Fredrik Gustafsson iveqy.mailbox at gmail.com
Mon May 22 18:30:15 BST 2006

Vilket ämne skulle det vara? När jag tittar på ubuntu's listor så verkar
de vara mycket uppdelade efter ämnen. De engelska har olika listor för
bärbara, skrivbordsmiljöer, utveckling m.m.

Den här listan är avsedd för _allt_ som har med Ubuntu att göra och är
skriver på svenska. Listan är så pass liten att den inte behövs delas
upp mer (med udantag för översättningen då som har sin egen lista).

Det är så jag har förstått det när jag läser ubuntus officiella engelska
sidor.

/iveqy