ang. listans användning

Linus Mannervik linus at webbform.net
Mon May 22 12:52:55 BST 2006

Jag håller med dig Ozamosi. (Jag var själv den som blev "brutalt
utkastad" med mina översättningar.)
Som jag ser det så finns det ingen anledning att ha en epostlista som
endast skall användas till mötesprotokoll - de finns ju, som sagt, redan
i wikin. Trots att större delen av alla mail (ofta gällande diskussioner
i stil med denna) som skickats till listan hittills bara gjort mig
trött, så tycker jag ändå att det är bättre att ha en levande lista som
faktiskt används. Det finns väl ingen poäng med att ha en lista som
ingen vågar använda?

/ bon