Sv: Re: nfs-server

Johan liquoricetea at gmail.com
Mon May 22 12:30:16 BST 2006

Eller i en egen lista så är det valfritt. No1Viking: Bra, nu förstår jag :) Du menar att listan är till för att diskutera saker i enlighet med Ubuntu Sveriges intressen. Men det som sägs är att det som ska diskuteras är aktiviteterna, intressena & webbsidorna i sig.  /J -->Jo, men tycker ni inte att vi borde hålla supporten till forumet på
hemsidan? Annars lär ju mängden e-post i listan bli lite... okontrollerbar
:) Jag vill, tyvärr, inte behöva sitta och läsa igenom en massa
supportärenden varje morgon när jag kollar mailen. Forumet fungerar bättre
för sånt!

Johan