Möte idag 10/5 inställt

Linnéa Björk Timm ladyfrost at blinkenlights.se
Ons May 10 16:18:56 BST 2006

Då vi inte har några punkter att ta upp enligt sidan
http://ubuntu-se.org/Wiki/Dagordning ställs mötet in, och nästa möte
läggs på samma tid om två veckor. Detta innebär att nästa möte kommer
att hållas onsdagen den 24/5 kl 19:00, om det finns något av värde att
ta upp.

Jag vet, jag skulle ha skickat ut det här mailet igår, men jag kom i alla
fall ihåg att göra det. Egentligen skrev jag det redan tidigare i
eftermiddags, men från fel mailadress så det har inte kommit igenom till
listan ännu. Nu gör vi ett nytt försök! Alltså inget möte nu i kväll.

Mvh//Linnea Björk Timm
--
Linnéa Björk Timm (LadyFrost)
ladyfrost at dory.nu