Re: Svar på brända ubuntu skivor

Ein Andersson einand at gmail.com
Tors Mars 9 16:37:49 GMT 2006

1, Självklart vet ni inte vilket uppläg jag hade eftersom ignoransen
ifrån er sida är 100 procentig

2, Självklart förstår jag att ubuntudagen enbart är för ubuntu. Det är
blandannat det som väcker frustration hos både mig och mina med
repreresetanter då det står klart och tydligt i era loggar vad ifrån
idén kommer.

3, Som icke involverad i ubuntudagen vet jag inte vad ert mål är utan
följer bara den information ni gett mig, dvs ytterst lite.

4, Ni har vist kontakt med andra föreningar då jag kontakta er som
representant Men åter igång är eran ignorans på topp Vilket visar att
ni har inte ens för avsikt att lyssna på vad andra säger.

5, Sedan är det fortfarande inte ubuntudagen som min irritation vilar
mot, Utan er brist på information gentemot mig, då jag kontakta er ni
skulle ta beslut.

6, Tyvär kommer jag inte ge er mina visioner ännu en gång, Ni har
redan delar av den och det krävs rejält av er för att återge mig och
de jag representerar erat förtrånde.

7, Ärligt så jag jag faktiskt glad över att det finns en svensk
förening som tar sitt ansvar.

8, Det kan mycket väl hända att informationen funnits framför mina
ögon. Dock som involverad i 3 andra föreningar har jag inte tiden att
kolla upp den, och ännu en gång som som represetant som kontakter er
så är det eran skyldighet att medela mig svaret.

9, Ja, ni är skyldig att medela mig beslutet eftersom jag kontakta er
och vänta mig ett beslut. Är så det fungerar i alla organisationer att
man meddelar berörda parter.

Sedan tack för detta e-mail det stärker mitt beslut att inte vilja
vara medlem hos er då ni kraftigt visar att ni inte är speciellt vana
på att driva en organisation samt inte heller är speciellt villiga att
ta mot kritiken ni får. För jag hoppas inte det är ett medvetet val
ifrån er som organisation.

// Ein Andersson