Shipit börjar anlända

Daniel Nylander info at danielnylander.se
Tors Juni 29 12:24:35 BST 2006

Den To, 2006-06-29, 12:50 pm skrev Ein Andersson:

> cd'n är ihop slagna till samma skiva. (Äntligen kan man börja arbeta
> redan under installationen). För hur skönt är det inte att kunna köra
> msn/jabber, openoffice, spela spel
> m.m. redan innan operatisystemet är installerat.

Trevligt! Är det de nypressade cd-skivorna av dapper?
Förra versioner var det något fel på hörde jag.

Kan inte du kolla så att uppstartsmenyn (Installera.. osv) är bättre än
den förra?
Tryck F2 för att byta till Svenska. Kontrollera att det inte finns några
felstavningar ("Kontrolera..") och svengelska ("Boota..") i menyn.
Risken är att ändringarna inte hann komma in i tid.

Danne
(på semester.. i väntan på sina skivor)