Filer försvinner när ssh:ar

Johan liquoricetea at gmail.com
Tors Juni 22 20:16:28 BST 2006

Har provat och gillar ssh. Kör genom nautilus och det är ju hur smidigt som
helst.

La över alla filer jag vill ha kvar på annan dator nu när jag installerat om
dapper.

Men har problem. Inte när jag flyttar en mapp i taget. Men när jag flyttar
mappar innehållande några gigg med flera mappar inuti tar det först lång tid
innan kopieringen kommer igång och sen när kopieringen kommit igång och fått
gå ett bra tag och kopieringsrutan försvinner och då det alltså skulle vara
klart, fattas det lite filer här och var.

Någon här som överför stora mappar över ssh och har det gått bra?

Johan2