Nästa möte: 30:e juli 2006

Johan liquoricetea at gmail.com
Mon Juli 10 21:58:17 BST 2006

Till 24:e september kanske, eller inte. För mej spelar ingen roll om vi
skulle flytta till senare. Efter valet bara i sådana fall.

Nån på shipit som slarvat, haft en dålig dag eller helt enkelt bara
tappat koncentrationen efter 105 000 skivor ;)
Nä det var ju inte bra. Meddelat Canonical om detta?

Johan, seb