Möte 25/6 kollektivt bortglömt

Linnéa Björk Timm ladyfrost at dory.nu
Sat Juli 8 00:32:40 BST 2006

lördag 08 juli 2006 00:26 skrev du:
> Efter flera år av elevråd, styrelsearbete idrottsföreningar och lite
> annat trams så vet jag av erfarenhet att även om man har satt upp att
> man ska ha 3-4 möten om året så är det inte alltid man behöver ta ut
> alla möten.
>
> Varför inte bara kalla till möten när det finns saker att ta upp?
> Och man behöver sällan mer än 1 möte i månaden, om man ens behöver
> det - även om internet är ett snabbt och smart medium för sånt här
> behöver man inte överutnyttja det heller :-)
>
> Oscar

Vi sätter upp möten ungefär varannan vecka, och sedan är det mitt ansvar att
dagen innan mötet kontrollera om några punkter finns på dagordningen och då
besluta huruvida vi bör hålla ett möte eller inte. Det är här det har varit
problem ett par gånger, då jag helt enkelt har väldigt dåligt minne: så
dåligt att jag till och med glömmer skriva kom-ihåg-lappar.

I början av vår resa behövde vi ha möte ungefär varannan vecka för att det
hände så mycket då. Nu under sommaren när allt är mer eller mindre ödelagt
(alla är på semester osv) behöver vi antagligen inte planera in detta.

Jag kan passa på att i detta mail ställa frågan om de punkter vi tog upp på
förr-förra mötet (riktlinjer och mål för Ubuntu Sverige) har fått någon
utformning? Om detta är klart, har ansvariga för dessa punkter möjlighet att
redovisa för dem på mötet söndagen den 9/7-06 kl 19:00? Om så inte är fallet
kommer jag flytta mötet ca tre veckor fram i tiden så att detta hinner bli
klart till nästa gång.

--
Linnéa Björk Timm (LadyFrost)
ladyfrost at dory.nu