Skärmdumpar på wikin

Petter Flensburg petter.flensburg at ungvanster.se
Sat Jan 28 11:30:47 GMT 2006

Hej allihopa!

Jag gick in och kollade på skärmdumparna på vår wiki, och mitt bland alla
skärmdumpar så har man en rumpa. Ärligt talat så tycker inte jag att det
är så bra att ha med en rumpa på officiella användarföreningen för Ubuntu
i Sveriges hemsida. Det får oss att framstå som oseriösa. Att folk har
nakna människor i sina bakgrundsbilder har jag inga problem med, det är
upp till var och en vad man vill ha som bakgrund. Men att vi ska ha en
sådan bild på vår hemsida går jag inte med på.

Men det kanske bara är jag som tycker så?

MVH
Petter