Att starta ubundu

Patrik Rundberg kaminix at gmail.com
Sön Jan 22 19:27:47 GMT 2006

Kolla så du inte har en diskett i, möjligt att den har någon dum grej om att
den vill boota från diskett först som du inte kan ändra på.

Jag har för mig att det blir fel om du bränner den som start-CD, du ska
bränna den som image-fil. I Nero tror jag det ligger en öppna-knapp precis
bredvid "skapa ny skiva", öppna iso-filen därifrån och följ instruktionerna
på skärmen.