PO-filer

Linus Mannervik linus at webbform.net
Tis Jan 3 12:40:34 GMT 2006

På sidan https://launchpad.net/rosetta/imports finns två listor. Jag
snackar om den andra av dem.

"These are the translation resources that need to be reviewed by a
Rosetta Expert before they are imported into Rosetta."

Så du menar att de har ett cronjob som är "a Rosetta Expert"? :P
Jag tror att du menar den övre listan med "vanliga" importer.

Som synes på sidan så ligger fortfarande min glabels-översättning kvar
från den 30 december.

/ bon