ShutDown problemet..

Rolf Edlund rolf_e at telia.com
Tors Dec 21 20:10:18 GMT 2006

tor 2006-12-21 klockan 20:39 +0100 skrev Gilad Nevo:
> Hej

Tjabba!

> Undrar om inte problemet är hårdvarurelaterad.... ?? Vad är det för pc
> du kör ???

En gammal NoName Celeron 400.

Skulle gärna vilja ha en lite snabbare dator, men min plånbok räcker
inte riktigt till för det just nu. (Sniff!)

> Det är nämligen så att ett annat OS vars namn man inte får nämna hade
> sådana problem på äldre pc....

Har själv aldrig kört det onämnbara på denna dator, så det kan jag inte
säga något om.

Men som jag skrev i ett annat inlägg, så är det tydligen en bugg i
BIOSen. Och att hitta en ny uppdatering, är nog dömt att misslyckas
skulle jag tro. Om äns värt att lägga ner jobbet på.

Körde förövrigt OS/2, innan jag såg ljuset... :)