Re: moderator till sändlistan

Kristoffer Lundén kristoffer.lunden at gmail.com
Fre Dec 1 17:59:18 GMT 2006

Hej,

jag undrar hur modererandet går till? Är det en länk man får klicka på för
att godkänna/neka dessa enstaka mail eller liknande? Dvs är förfarandet
enkelt och går snabbt? I så fall kan jag tänka mig att hjälpa till, det går
att sätta upp speciella adresser i gmail så det är enkelt att filtrera. Dock
vore det bra om det vore någon/några till, även om jag oftast läser mailen
ett antal ggr per dag kan man ju vara bortrest och så. Och då ska inte
listan behöva lida för det.

-- Stoffe

On 12/1/06, Johan <liquoricetea at gmail.com> wrote:

>  Ingen har hört av sig angående att vilja vara moderator för listan.
>
> Hittar vi ingen moderator innebär det att meddelanden från e-postadresser
> utanför listan kommer att ignoreras istället för att ställas ställas i
> karantän.
>
> //Johan
>
> -------- Ursprungligt meddelande --------  Ämne: Behöves: moderator för
> mailistan  Datum: Thu, 30 Nov 2006 01:19:29 +0100  Från: Johan
> <liquoricetea at gmail.com> <liquoricetea at gmail.com>  Till: Ubuntu Sverige
> <ubuntu-se at lists.ubuntu.com> <ubuntu-se at lists.ubuntu.com>

> [...]

Kristoffer Lundén
✉ kristoffer.lunden at gmail.comkristoffer.lunden at gamemaker.nu