Användningsområdet för denna mailinglista

Göran janssongoran at telia.com
Fre Dec 1 10:54:29 GMT 2006

Om vi ska lyckas locka fler att våga prova tror jag det är nödvändigt
med en egen lista för nybörjare.
Jag tror att de svar som man får här fortfarande är på en för hög nivå
för att nybörjaren ska förstå. Det som är självklart för den mer
avancerade användaren är definitivt för avancerat för nybörjaren. Svaren
måste ned på en riktig basic-nivå, och jag tror att om nybörjarna, dit
jag även får räkna mig, ser att frågor och svar är på den nivån att man
förstår så tror jag också att antalet besökare också kommer att öka på
den listan.
Alla sätt att locka in fler är väl bra. Prova ett tag och om det inte
funkar efter ex. ett halvår eller likande kan man ju lägga ned listan!
Göran