Jag lämnar projektdiskussione

Tomas Gustavsson tomplast at gmail.com
Fre Dec 1 09:53:49 GMT 2006

Jag vill bara meddela att jag nu inte tänker hålla på och debattera med
folk som inte vill posta i Wikin för projektet jag arbetar på. Jag ber
om ursäkt om det låtit som om jag vill förbjuda diskussion om projektet
på denna listan, det har inte alls varit min mening utan snarare om att
återigen informera att jag (som Huvudansvarig för projektet) inte kan
begäras övervaka mailinglistan för att följa diskussionen och synka den
med Wikin. Diskussionen på Wikin har en mening så genom en sista
önskning så ber jag folk att använda den.

Ha en bra dag.

Mvh Tomas Gustavsson