Re: Folk sökes till ett delprojekt ingående i Webbplats 2.0

Lars Iselid larsiselid at gmail.com
Fre Dec 1 09:53:47 GMT 2006

Hej!

Jag jobbar med att göra instruktionsvideos med Camatasia screen capturing
software och skulle kunna tänka mig att kunna göra enstaka
instruktionsvideos för Ubuntu. Problemet är ju att kunna använda Camtasia på
ubuntu. Funkar typ VMware eller finns nåt screen capturing software för
Linux.

Lars Iselid
Bibliotekarie