Re: Folk sökes till ett delprojekt ingående i Webbplats 2.0

Micke Karlsson mmmicke at gmail.com
Fre Dec 1 09:46:32 GMT 2006

Om Tomas vill att diskussionen ska föregå i wikin så är det väl inget
problem? Man ska genom listan kunna bjuda in till en diskussion som
föregår på ett annat ställe.

Varför letar du hela tiden efter fel? För att vi ska kunna behålla den
goda stämningen på den här listan måste vi vara lite toleranta och
flexibla, anser jag. Det är ju dessutom jul! ;)

/micke