Hmm. Mycket hmm.

Daniel Nylander info at danielnylander.se
Ons Apr 19 16:11:16 BST 2006

Nu är jag lite upprörd.

Jag ser i Rosetta att flera av mina översättningar har "uppdaterats" av
diverse folk (mestadels av Tommy Johnsson).

Speciellt gäller detta GNOME och installation-guide.

Än en gång. INFORMERA era användare om att dessa översättningar hanteras
av upstream. Bidrag kan göras direkt hos upstream. Mindre Ubuntu-specifika
ändringar/uppdateringar görs i Rosetta.

Notera även att översättningar i Rosetta har högre PRIORITET än de som
importeras från upstream. Vilket innebär att mitt 4-månaders
översättningsjobb av installation-guide innehåller massa stavfel och sär
skriv ning ar i Ubuntu men inte i Debian.

Daniel