Förslag om möte (Var: Re: Fler tankar)

Christian Bjälevik nafallo at magicalforest.se
Tis Sep 20 13:38:16 BST 2005

tis 2005-09-20 klockan 08:00 +0200 skrev No1Viking:
> Anders och Christian, mfl
>
> Jag tror det vore bäst om ni tar denna diskussion "off-list" på nåt
> sätt. Det börjar bli jobbigt nu.
>
> Endera låter ni saker och ting vara som de är nu, och lägger ner,
> eller så kommer ni fram till ett förslag till lösning bestående av
> samförstånd och kanske samarbete. Förslaget kan efter distribution
> till intresserade diskuteras/beslutas kring på ett möte i demokratisk
> anda.
>
> Michael Hamberg aka No1Viking

<snip>

Jag håller med. Vi kommer ingen vart när jag bli ombedd skriva om vad
jag menar när jag refererar till saker jag redan skrivit. Jag skulle
föreslå att vi tar ett IRC-möte någon gång de tider där Anders, jag,
Robin och övriga inblandade kan närvara och ser till att fastslå detta
en gång för alla. (Ja, vi skulle enbart referera till långa diskussioner
på denna listan.)

PS Felet du gjorde var att du skulle klippt ner citaten så som jag
gjort. Mailet kommer nu passera under den 40KB gräns som gäller för mail
utan att de måste bli godkända av en moderator. DS

Hälsningar,
/Christian
--
Christian Bjälevik <nafallo at ubuntu.com>