Re: �

No1Viking no1viking at gmail.com
Tis Sep 20 07:00:56 BST 2005

Anders och Christian, mfl

Jag tror det vore bäst om ni tar denna diskussion "off-list" på nåt sätt.
Det börjar bli jobbigt nu.

Endera låter ni saker och ting vara som de är nu, och lägger ner, eller så
kommer ni fram till ett förslag till lösning bestående av samförstånd och
kanske samarbete. Förslaget kan efter distribution till intresserade
diskuteras/beslutas kring på ett möte i demokratisk anda.

Michael Hamberg aka No1Viking