Fler tankar

Christian Bjälevik nafallo at magicalforest.se
Mon Sep 19 20:49:50 BST 2005

mån 2005-09-19 klockan 21:37 +0200 skrev Anders Wallenquist:

> *Paid* *support* is provided by Canonical Limited and other companies.
> We encourage
> other companies to join us in providing *paid* *support* for *Ubuntu*.

Du skrev det just själv. Other companies != Local Community Team,
Community != Commercial.

Jag hoppas du förstår varför det är bättre ett konsultföretag som
Kreawit hanterar den biten än frivilliga personer som vill hjälpa Ubuntu
växa. Känner jag Mark rätt är hans vilja inte att det ska vara LoCos
ansvar att ordna betalsupport.
--
Christian Bjälevik <nafallo at magicalforest.se>