Nedgraderingar i Breezy?

ladyfrost at blinkenlights.se ladyfrost at blinkenlights.se
Mon Sep 19 11:21:28 BST 2005

Jag ser nog uppstartsutseendet som en bra uppgradering - lite "renare".
Sen vet jag inte direkt några stora skillnader då jag bytte från Ubuntu
till Kubuntu i samband med uppgraderingen, och därmed har ett HELT annat
utseende än tidigare (då jag ifs körde enlightenment istället för
metacity i gnome).

Förresten - kommer det skapas ett kubuntu-se-team, eller får vi försöka
hålla sams med ubuntu-kretsen? Vi kör ju samma dist i botten, men det är
mycket som skiljer på ytan. Kanske är det bra om vi förresten försöker
pusha fram att vi inte bara är för ubuntuanvädare utan också för
Kubuntu? Annars tror jag att många svenska kubuntuanvändare kommer att
söka sig nånannanstans.

(skriver qwerty, är van vid dvorak - kan nog vara en del fel i texten)