ubuntu.se-möte!

Christian Bjälevik nafallo at magicalforest.se
Sat Sep 17 19:51:53 BST 2005

lör 2005-09-17 klockan 19:56 +0200 skrev Anders Wallenquist:
<snip>
> Måste vi hålla möten på irc? Många ämnen borde kunna avhandlas på
> maillistan. Har själv lite avertioner mot irc - kan bero på viss ovana,
> har kört det i en del projekt med blandat resultat.

Japp, det är _mycket_ lättare att hålla möten på IRC en timme varannan
vecka än att ha möten över e-post som jag inte ens kan tänka mig hur det
går till eller hur lång tid det skulle ta. Om nu möten på IRC fungerar
för alla andra projekt och grupper som använder öppen källkod jag hört
talas om, varför skulle det inte fungera för oss?
--
Christian Bjälevik <nafallo at ubuntu.com>