Hur går det med Ubuntu.dagen?

Johan Marcusson independence at blinkenlights.se
Ons Sep 7 21:59:45 BST 2005

ozamosi är Robin Sonefors och Independence är jag själv, Johan
Marcusson. Det är vi som försöker organisera SFD så gått det går, även
om vi inte riktigt kunnat lägga ner den tid vi velat i det hela.
Jag tror dock att vi kan ordna en plats på Östgötaforum gratis som sagt,
det är min pappa tillsammans med en till som arrangerar Östgötaforum.
Det verkar som det mest realistiska alternativet eftersom vi annars
behöver få tag på 2500kr på väldigt kort tid. Det är inte riktigt den
10:e September, men det är bättre än inget alls :)

--
Johan Marcusson
<independence at blinkenlights.se>