Ubuntu Breezy Badger-turné

Jan Braunisch x at r6.se
Sat Okt 1 17:41:53 BST 2005

Anders Wallenquist wrote:

>Tack för idén Jan, har ett svagt minne av någon IT-ansvarig från din
>skola som gick kurs i Etherreal i våras hos vår kollega Frendus på
>Strandgatan i Linköping (det var inte du?). Självklart gick kursen på
>Ubuntu (live-cdn) och vi informerade om Ubuntu samtidigt. Skall leta i
>rullorna efter hans namn.
>

>/Anders

Inte var det jag :)

Det var antagligen:
Petter "Urskog" Andersson,
Anton Alila, eller
Erik Almén

Dessa tre har vi haft sedan sommaren 2004, skolan byter ofta, och altid
är det f.d. elever :)

Du skulle ha skrivit när det var så skulle jag ha vetat direkt ;)

Ser fram emot att träffas
(förhoppningar ska man alltid ha :D)

Jan Braunisch

PS. Om någon har någon idé på ett unikt efternamn så säg till, är lite
trött på mitt eftersom det bland annnat redan finns minst en person som
heter Jan Braunisch