SV: Re: Mötesprotokoll 23/11 -05

Christian Bjälevik nafallo at magicalforest.se
Tors Nov 24 22:53:46 GMT 2005

On tor, 2005-11-24 at 15:40 +0100, Thore wrote:
> Jag har ansökt om att bli medlem i översättarteamet men ej fått svar
> ännu. Det verkar som om det inte finns tid nog för admin för detta
> heller. Så jag erbjöd mig vara med. Tänkte att man kunde bidra med
> något.
>
> Men om det blev felaktigt beslutat kan vi väl ta upp frågan om
> medlemskap och liknande vid nästa möte om ca 2 veckor.
Japp, inget ont mot dig personligen. Jag är emot det principiellt. Det
är som att man inte blir stadsminister sekunden man går med i ett parti
typ :-).

> Menar inte att uppfinna hjulet på nytt.
> Visste inte om den norska sidan, tackar för informationen.
> Kan ju alltid kolla med dem om möjligheter till samarbete.
Jag läste mötesloggen. Sidan togs upp där. Inte exakt URL, men att den
fanns. Simira kallar hon som håller i det sig på freenode.

> Mvh Thore /Freezeman
Hälsningar, /C
--
Christian Bjälevik <admin at ubuntu-se.org>