Mötesprotokoll 23/11 -05

Jonas Björk jonas at trinix.se
Tors Nov 24 12:08:14 GMT 2005

tor 2005-11-24 klockan 12:08 +0100 skrev Patrik Rundberg:

> Gillar den gär delen, informera allmänheten. Frågan är bara hur det
> här ska skötas. Finns det tillräckligt med intresse hos allmänheten
> för att hålla föreläsningar om det här?

Det gör det, men inte i de grupper vi tänker oss. Knäck koden och du
hamnar rätt :)

Själv går jag in i skolan som lärare i januari igen, gymnasieskolan. Då
pratar vi öppna och fria standarder och programvara i alla kurser.

Se världen med öppna ögon och börja i liten skala.

mvh/ jonas björk, TriNix AB Helsingborg
--
www.trinix.se
www.linuxnytt.se